دانلود آهنگ جديد اميد زماني بنام حس خوب
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود آهنگ جديد اميد زماني بنام حس خوب
نوشته شده در یک شنبه 8 فروردين 1395
بازدید : 213
نویسنده : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک

دانلود آهنگ جديد اميد زماني بنام حس خوب

Download New Music Omid Zamani,Download New Music Omid Zamani – Hese Khoob,Download New Music,دانلود آهنگ جديد حس خوب,دانلود آهنگ حس خوب با لينک مستقيم,دانلود آهنگ هاي جديد اميد زماني,متن آهنگ حس خوب از اميد زماني,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جديد,دانلود آهنگ هاي جديد ايراني,دانلود آهنگ وقتي که دستاتو ميگيرم تو دستام,

دانلود آهنگ جديد اميد زماني بنام حس خوب با لينک مستقيم به همراه متن آهنگ حس خوب و دانلود ساير آهنگ هاي جديد اميد زماني

دانلود آهنگ جديد اميد زماني بنام حس خوب

دانلود آهنگ جديد اميد زماني بنام حس خوب با لينک مستقيم

Download New Music Omid Zamani – Hese Khoob

ترانه : معصومه رفيعي , آهنگسازي و تنظيم: ضياءالدين خادمي

ميکس و مستر: ضياءالدين خادمي

براي دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنيد …

متن آهنگ جديد اميد زماني بنام حس خوب :

وقتي که دستاتو ميگيرم تو دستام

حس خوبي دارم تويي عشق و رويام

تا ابد با من باش به تو عادت کردم

همه ي دنيامو من به نامت کردم

دنيامون آرومه تاکه با هم هستيم

چشمامونو روي فاصله ها بستيم

دانلود آهنگ جديد اميد زماني بنام حس خوب

خنده هامون با هم خاطره مي سازه

دوست داره قلب من تو رو بي اندازه

دوستت دارم، دوستت دارم، واسه چشمات بي قرارم

مي خوام تو باشي کنارم، طاقت دوريتو ندارم

همقدم که ميشم با تو زير بارون

دستامو ميگيري باز مي خندي آروم

وقتي سردت ميشه، شالتو مي بندم

دانلود آهنگ جديد اميد زماني بنام حس خوب

اينه خوشبختي که من با تو مي خندم

با منه احساسي، هميشه مي موني

از تو چشماي من حسمو مي خوني

دستاي گرمتو توي دستام هر بار

خوشبختي مي سازه غصه رفته انگار

دوستت دارم، دوستت دارم، واسه چشمات بي قرارم

مي خوام تو باشي کنارم، طاقت دوريتو ندارم

 

دانلود آهنگ جديد اميد زماني بنام حس خوب

 




:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ های جدید ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ هاي جديد اميد زماني,متن آهنگ حس خوب از اميد زماني,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جديد,دانلود آهنگ هاي جديد ايراني,دانلود آهنگ وقتي که دستاتو ميگيرم تو دستام ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: